Przejdź do głównej zawartości

3. Iwona





No i jest ! Kolejny post tym razem z piękną i energiczną Iwonką która jest urodzoną modelką. Ja się dziwie, że jeszcze jej  nikt nie zgłosił do programu Top Model, a obiektyw wprost ją kocha zresztą to samo działa w drugą stronę. Zdjęcia były zrobione w marcu, a dodaje dopiero teraz ponieważ strona powstała dość niedawno.Ale spokojnie wszystko da się nadrobić. Zapowiedź zdjęć jest na fanpage ( PatrycjaWidłaFotografia)  a tutaj znajdziecie więcej fotografii z sesji. Mam nadzieję, że zachęcę was do zaglądania i obserwowania jak i również komentowania wpisów. Uwagi też są mile widziane.
Pozdrawiam :)
















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

8. Iwona

Nasza PIERWSZA Sesja Zdjęciowa w Szwajcarii !  Jak ten czas leci, wydaje mi się jakby to było wczoraj. Z racji tego, że na fb wyświetliło nam Rok znajomości dodaje te cudne fotki, oczywiście cudne bo jest na nich świetna dziewczyna która pozuje jak prawdziwa modelka jakby była stworzona tylko do tego, aparat wprost ją uwielbia. No i to są nasze pierwsze foty ! A co najlepsze zrobione nowym aparatem, który akurat miałam przez niecały tydzień. Zdjęć z tą piękną Panią mam mnóstwo ! I na pewno się tu pojawią wszystkie które zrobiłyśmy. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się na zdjęcia :) 

21. Karolina

  Karola w lawendzie 💜 Dzisiaj jest dużo zdjęć bo ciężko było coś odrzucić, a zazwyczaj dodaje maks 15 to dziś macie 25 fotek także MIłEGO oglądania : *  

17. Iwona

"Patrz oczyma, fotografuj sercem." David duChemin Lady in red !  Iwona w czerwieni na czarnym tle, spróbowałyśmy czegoś nowego. Zdjęcia w domowym studio wyszły naprawdę super, jestem pod ogromnym wrażeniem efektów, ale to zasługa zdolnej modelki dzięki Niej zdjęcia nabierają uroku. Oczywiście to jest tylko jedna stylizacja, niebawem odsłonimy kolejne bo jest ich jeszcze kilka.